jag stressar ihjäl mig snart.


hejhej!
förlåt för att inte jag har bloggat, och Evelina!
du får snart börja blogga igen!

j
ag lever i en stressvärld just nu, hinner aldrig göra nått fritt nästan!

känner mig som en vilset bär i en röd glaskula, som snurrar runt miljarder gånger om kulan!.

jag har inte hunnit köpa danskläder till vårshowen som börjar nu på Onsdag!!,

vet inte HUUUUUUR jag ska hinna!.

här är mina planer inför den kommande veckan:

måndag : stora genrepet (dans)

tisdag : yttligare ett genrep.

onsdag: vårshow

torsdag: vårshow

fredag: vårshow

lördag : 2 vårshowar!.
söndag : slappdag, umgås med vänner!♥.

 

samtidigt ska jag uppdatera på denhär bloggen, och på min egna!,
så vi inte får så lite besökare,
vi hinner typ aldrig med denhär bloggen,
svara nu!!

ska vi ta bort bananmojjs bloggen?
ja
nej
  
pollcode.com free polls

svara ärligt!
/ida
"ät,må bra, fis, och var glad, medans du har din kexchoklad"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0