bilder som rör sig.

hejsan!
nu var det ett tag sen vi skrev!.
för ett tag sen åt vi tacos hos Evelina, mumsMums!

ibland hinner vi bara inte att blogga, vi är fullt upptagna jämt?.
jag (ida), har ju min blogg, och evelina gjorde en blogg hos mig idag!
Benjamin var så snäll och satt in våra headers, och satt in en fin design!
Mycket glada tjejer blev det, så checka in!
http://discoblogg.blogg.se ((EVELINAS BLOGG))
http://tjejenida.blogg.se (( MIN BLOGG))
................................................................................................
j
ag gjorde min header, och hjälpte evelina, men hon fick välja grejjer till sin header, själv :)
Nyss har vi åkt vid blåhammar dagiset, och åkt madrass, inte så jättekul, eftersom man åkte in i ett garage hela tiden, så vi gav upp att åka efter 5 minuter.

Just nu dricker vi cola, och kanske går ut med sofia & lisa ikväll, gå ut med voffsingarna, leka med valparna, och ha kul, FULLT hus blir det ikväll , för hennes pappa ska på dans, i natt!
övernattning blir det hos evelina :)
MISS.. evelina fixar min säng ^^

/ida!
"ät, må bra, fis , och var glad, medans du har din kexchoklad"



bilderna rör sig igenkligen inte!
det är det som gör det SUPER häftigt!
det är våra fantastiska ögon, som tror att det rör sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0