dom här coola halsbanden vill jag ha

tjenamors, ida här.


nu lägger jag upp lite coola halsband jag jättegärna skulle velat hafft, tror inte att så många bär på dom heller,

veckans fråga : vilken skulle du velat hafft,av dom här?

halsbandet liknar : en chokladkaka

halsbandet liknar : en chokladkopp, ellerr kaffekopp, ser mer likt ut kaffe va?:)


halsbandet liknar : en iphone,


halsbandet liknar : en sko


dom här örhängena vill jag ha också
örhänget liknar : körsbär.

ha en fortsatt bra dag, & helg.

vilken tycker ni ska vinna robinsson ikväll?.

/ida

" ät, måbra, fis, och var glad, medans du har din kexchoklad"!





Kommentarer
Postat av: ebba

chokladkakan:) och chokladkoppen:) ebba älskar choklad:D

2010-01-31 @ 16:01:55
URL: http://trissenisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0