eastern palace.

hejsan hoppsan, falleralle ra!
- när ida kommer ska varje unge vara go och glaa :DDDD!



hehe, snart åker jag på stan först med, Deborah, Elin, och Johanna, Denise ångrade sig.. hon ville inte följa med, så jag var vänlig och ringde henne och sa att det var tråkigt att hon inte skulle komma, som riktiga vänner gör!
först åker vi på stan och handlar presenter till min Storastyster Malin som fyller 20 år imorgon!

ska nog köpa 2-3 saker, vet vad jag ska köpa ;)

snart åker jag på Eastern palace,med vännerna!, vi ska äta buffé och någon god efterätt!
det är östersunds dyraste kina resturang, menmen.. har inte ätit på resturang på flera år tillbaka, känns skönt att komm iväg med vännerna och äta massa goda grejjer!

aja, ha en fortsatt bra Lördag!

"ät, må bra, fis, och var glad, medans du har din kexchoklad"

/ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0